WELCOME NOTE







"SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SMK PASIR PANJANG BATU 17 JALAN PANTAI 71250 PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN ..TEL :066619027 FAKS : 066610780 EMAIL : smpasirpanjangpdn9@gmail.com




Wednesday, October 17, 2018

SELAMAT BERTEMU KEMBALI ...

ASSALAMUALAIKUM DAN SELAMAT SEJAHTERA ...

Sudah sekian  lama blogger SMKPP tidak aktif ...  Pada mulanya ia disebabkan 'line' internet tidak begitu 'clear' untuk upload gambar dan aktiviti ..maka gambar  aktiviti sekolah dimasukkan melalui telefon dalam laman sosial popular yang lain .. yang lebih mudah diakses dengan menggunakan hujung jari sahaja.  Lama kelamaan ia sudah menjadi tabiat memasukkan aktiviti dalam laman sosial sahaja ,yang lebih berpengaruh dan popular .

Namun pada pagi ini blogger SMKPP membayangkan sudah tentu blog SMKPP sudah ada pengikut atau followers sendiri ... maka dengan itu lahir lah penulisan pada hari ini.

Bagi yang selalu mengikuti blog ini, untuk mengetahui aktiviti SMKPP apatah lagi jika pengikut setia nya adalah dari bekas pelajar  dari sekolah ini....

Terima kasih blogger ucapkan .  Penghargaan anda beri sangat besar dan kami blogger SMKPP mendoakan agar blog ini kekal selamanya di SMKPP bagi rujukan generasi akan datang .

1 comment: