WELCOME NOTE







"SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SMK PASIR PANJANG BATU 17 JALAN PANTAI 71250 PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN ..TEL :066619027 FAKS : 066610780 EMAIL : smpasirpanjangpdn9@gmail.com




Thursday, September 11, 2014

JALUR GEMILANG HIASI KELAS - KELAS DAN PERSEKITARAN SMKPP ....



Sempena bulan kemerdekaan yang dilancarkan pada bulan Ogos lepas , pelbagai aktiviti disediakan untuk semua murid SMKPP.

Antara aktiviti yang berterusan sehingga bulan September ini adalah menghiasi kelas dengan jalur gemilang . Panitia Sejarah SMKPP turut mengadakan Pertandingan Keceriaan Kelas Bulan Kemerdekaan yang berlangsung sepanjang bulan kemerdekaan ini.


Berikut , dipaparkan beberapa gambar kelas yang sudah dihiasi dengan jalur gemilang....














Sementara itu , di persekitaran SMKPP turut dihiasi dengan Jalur Gemilang sepanjang bulan Ogos - September ini . Apa yang diharapkan aktiviti memasang jalur Gemilang dapat memupuk semangat cintakan negara di kalangan warga SMKPP khususnya.








Pemandangan Blok pentadbiran dari Blok A... ~ pepohon kelihatan subur dan berwarna warni~ menghiasi persekitaran SMKPP...


   ~ Blok pentadbiran , Blok F dari Blok A...
    Pemandangan Blok dari bahagian hadapan Blok B, di sini juga dikenali sebagai Dataran Perhimpunan , tempat berhimpun murid dan guru semasa perhimpunan rasmi.

No comments:

Post a Comment