WELCOME NOTE







"SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SMK PASIR PANJANG BATU 17 JALAN PANTAI 71250 PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN ..TEL :066619027 FAKS : 066610780 EMAIL : smpasirpanjangpdn9@gmail.com




Friday, January 23, 2015

PENYERAHAN SURAT KUASA GURU DISIPLIN


Sekolah adalah sebuah institusi pendidikan awal bagi semua murid melatih diri berdisiplin menjalani kehidupan sebelum melangkah ke alam dewasa.

Bagi memantapkan disiplin murid - murid SMKPP , lembaga disiplin SMKPP telah menyerahkan surat kuasa guru disiplin kepada semua guru lelaki  dan dua orang guru wanita dalam satu majlis ringkas semasa perhimpunan hari Isnin yang lalu.
Penyampaian surat kuasa itu telah disampaikan oleh Pengetua SMKPP, En. Roslan Bin Mohd Zainal.

Usah disoal kenapa tidak dibenarkan berambut panjang  atau merokok ketika  di sekolah  kerana dua perkara itu dilarang sama sekali…..
Jawapannya sudah tentu untuk melatih anda menjadi seorang yang berdisiplin , mengikut peraturan, kemas dan sihat menjalani kehidupan sepanjang hidup anda.
Jadilah seorang yang berilmu dan berdisiplin , kerana ini adalah asas hidup manusia bagi menjalani hidup yang lebih teratur dan berkualiti…Pesanan ikhlas daripada blogger SMKPP



~  Cikgu Salleh Bin Mohamad


 ~ Cikgu Yusri Bin Mokhtar
~ Cikgu Kanna Paramathma
~  Cikgu Toh Hong Meo


~ Ustaz Tajul Azhar Bin Harun

Cikgu Anwar Bin Ibrahim

~ Cikgu Salmee Abd Naser Bin Abdul Hamid



~ Cikgu Zaharuddin Bin Abu Bakar


Cikgu Razali

~ Pn. Nor Jamaliah Binti Mohamad Tarmizi

~ Pn. Siti Hajar Binti Abas

No comments:

Post a Comment