WELCOME NOTE







"SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SMK PASIR PANJANG BATU 17 JALAN PANTAI 71250 PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN ..TEL :066619027 FAKS : 066610780 EMAIL : smpasirpanjangpdn9@gmail.com




Thursday, January 1, 2015

Terima Kasih Guru-Guruku...Jangan Lupakan kami , warga SMKPP....



Selain perpindahan Pengetua Cemerlang , En Ab. Wahab Bin Maadah , blogger SMKPP ingin turut berkongsi kehilangan beberapa orang guru 'lama' atau guru 'otai' yang sudah berbelas tahun berkhidmat di SMKPP kerana berpindah ke sekolah lain.

Guru-guru  yang dimaksudkan tersebut ialah:

1 ) Cikgu Rokiah Binti Wahab  , beliau sudah berkhidmat di SMKPP selama 19 tahun ,iaitu sejak tahun 1995 dan mengajar subjek KH -ERT  ,  kini bertukar ke sekolah SMK Intan Perdana , Port Dickson. Selamat bertugas di tempat baru cikgu Rokiah.

2) Cikgu Selvi A/P Subramoniam , beliau memulakan perkhidmatan pertama sebagai guru subjek Sains di SMKPP sejak tahun 2002. Selepas 12 tahun akhirnya cikgu Selvi memulakan khidmat beliau pada tahun baru 2015 ini di SMK Yamtuan Radin , Port Dickson. Selamat bertugas di tempat baru cikgu Selvi.


3) Cikgu Nalini A/P Achutan Nambiar , beliau memulakan perkhidmatan sebagai guru Matematik di SMKPP sejak tahun 2006. Selepas 8 tahun berkhidmat, beliau kini bertukar ke SMK Tinggi Port Dickson . Selamat bertugas di tempat baru cikgu Nalini.


4) Cikgu Maznira Binti Mohd Kuzin, beliau memulakan perkhidmatan sebagai guru Matematik di SMKPP sejak tahun 2008 , selepas hampir 7 tahun berkhidmat ,beliau kini ditempatkan ke SMK Intan Perdana Port Dickson . Selamat bertugas di tempat baru cikgu Maznira.


5) Cikgu Wan Norasima Binti Abd Hamid antara yang bertukar untuk sesi baru 2015 ini.Beliau memulakan perkhidmatan di SMKPP sebagai guru Sains dan Bahasa Inggeris sejak tahun 2010. Kalau guru-guru lain bertukar ke sekolah dalam daerah yang sama , cikgu Wan Norasima pula bertugas ke negeri baru iaitu negeri Melaka. Beliau kini ditempatkan di SMK Malim, Melaka dan berdekatan dengan tempat tinggal beliau sendiri . Selamat bertugas di tempat baru cikgu Wan Norasima.

SMKPP memang benar-benar merasai kehilangan guru-guru tersebut di atas ..Blogger SMKPP mendoakan agar guru - guru yang berpindah tidak melupakan kenangan bersama di     SMKPP dan berharap bertemu lagi pada masa akan datang.

Terima kasih cikgu!!!


2 comments: