WELCOME NOTE







"SELAMAT DATANG KE LAMAN BLOG SMK PASIR PANJANG BATU 17 JALAN PANTAI 71250 PORT DICKSON NEGERI SEMBILAN ..TEL :066619027 FAKS : 066610780 EMAIL : smpasirpanjangpdn9@gmail.com




Tuesday, February 10, 2015

PEMBUKA TIRAI SLOT ~AKU HEBAT , AKU BERBAKAT ~ HIASI PAGI RABU 11 FEBRUARI ....

RABU - 11 FEBRUARI 2015

Pada pagi Rabu hari ini slot AKu Hebat , Aku Berbakat diteruskan untuk sessi 2015 ini dengan kelas 5 Sarjana yang diwakili oleh Noor Azwan , Amar , dan Arif Hakimi membuka tirai pentas dengan persembahan lagu Mewangi ...

Slot Aku Hebat , Aku berbakat diilhamkan oleh mantan Pengetua SMKPP, Pn. Hajah Faridah Binti Ismail (2010- 2013) untuk mengetengahkan bakat dan memberi keyakinan diri kepada semua murid SMKPP. Sehingga ke hari ini slot itu diteruskan bagi memberi peluang murid menonjolkan bakat masing-masing.

Kebiasaannya setiap minggu setiap kelas akan membuat persembahan secara bergilir mengikut jadual yang ditetapkan . Selain menyanyi , murid juga berlakun , bersajak , berpidato serta menari mengikut kreativiti masing-masing dan guru kelas sebagai penasihat . Masa persembahan yang diperuntukkan pula ialah 15 minit.

Semoga slot ini akan memberi manfaat kepada semua murid SMKPP.


dari kiri , Arif Hakimi, Amar , dan Noor Azwan membuat persembahan lagu bertajuk 'Mewangi'




Terpegun seketika mendengar dendangan lagu daripada Noor Azwan ....







1 comment: